zaterdag 15 februari 2014

Feeding Tube Awareness Week - Dag 7

Vandaag de afsluiting! 'Share your favorite Feeding Tube Awareness Week post, photo, or video that you saw during the week. Let’s celebrate the best of the week.' 

Hieronder dus een paar linkjes naar blogs waar ik de afgelopen week met een grote glimlach in heb gelezen. Niet alleen omdat het allemaal zo vrolijk en leuk is maar vooral omdat ik zo verdraaid veel herken. Het is fijn om te weten dat je niet de enige bent en dat er mensen zijn die je snappen en die weten wat je doormaakt.


Ook ben ik blij geweest om deze week zo veel bezig te zijn met de awareness-week. Je wordt je meer bewust van je "taken" als ouder. Zeker als ouders van een zorgintensief kind. Mensen kijken toch anders na je en zijn vaak onwetend. Daarom is zo'n week fijn. Je bent bewuster bezig dus ga je ook meer zien en kun je daar wat mee doen.
Het heeft me doen besluiten om ook wat meer met deze blog te doen. In plaats van alleen alle avonturen van Domenic te bloggen wil ik ook meer informatiever gaan schrijven.

Met name ook om mensen te helpen en ondersteunen. Een beetje vanuit het idee dat er altijd wel iemand is die iets aan de informatie heeft (Engels heeft vaak ook het probleem van de taalbarrière, zeker als het niet alleen je "huis-, tuin- en keuken-Engels is) 

Dus dat wordt, halverwege februari, toch nog een goed voornemen ;) 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten