donderdag 16 april 2015

Catching up! - part 1

ruim 1,5 maand sinds ik voor het laatst heb geblogd.

Er is veel gebeurd in die tijd. Veel te veel. En ik heb veel te lang tegen het schrijven van deze blog opgekeken.

Iedere keer was er wel weer een reden dat ik wilde wachten. "Laat ik maar wachten tot we volgende week meer weten... Laat ik maar wachten tot de operatie is geweest... Laat ik maar wachten tot de antibiotica is afgerond... Laat ik maar wachten tot dat en dat gesprek..."

En nu heb ik veel te schrijven. Heel veel. Veel te veel voor 1 blog. Daarom ga ik het opdelen. Nu eerst een blog over Joshua en Thessa en hun mijlpaaltjes, want daar was ik de vorige post ge-eindigd. Daarna over Collin en zijn school- (en andere) avonturen. En dan als laatste over Domenic.


Maar nu eerst Joshua.

Op zaterdag 28 februari was het dan zover. Joshua mocht afzwemmen voor zijn A-diploma. Samen met 2 kindjes die voor hun B-diploma gingen afzwemmen. Hij heeft het supergoed gedaan!




Daarnaast is hij op dit moment al 2 weken bezig met de zindelijkheidstraining 's nachts en hij is tot nu toe iedere keer van zijn wekker wakker geworden en zelfs al een aantal keren uit zichzelf wakker geworden om te gaan plassen. Dus dat gaat allemaal supergoed!!!! De fysiotherapeute, die heel trouw iedere week belt om te horen hoe het gaat, is vol lof over de progressie die hij maakt.


Met Thessa gaat het ook goed. Ze doet het goed op school, is weer vaak vrolijk en is over het algemeen een typische pre-puberend meisje. ;)

De voorbereidingen voor de 1e Heilige Communie schieten ook aardig op (zie blog).
Daarnaast hebben Thessa en Joshua ook de nieuwe schoolfoto's gekregen. :D





Zo. Nu ga ik ff verder. Het is onderhand toch alweer laat aan het worden.
Morgen verder over Collin en Domenic ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten