dinsdag 24 september 2013

Op en af en op en af en...

Van het weekend ging het heel goed. Zaterdagavond heeft Domenic nog 1 keer gebraakt. Gelukkig ging het verder wel goed en mochten we zondag ophogen naar 100ml. Ook dit bleef goed gaan en toen ik gisteren terug kwam van Kerkrade (de kleren moeten ook eens gewassen worden ;) ) stond hij zelfs al op de "normale" 125ml. 

Toen hij zijn laatste bolus had gehad ging het echter weer minder. Hij werd in zijn slaap heel onrustig en bleef maar huilen. Uiteindelijk is de verpleging erbij gekomen maar nadat we zijn neusje hadden schoongemaakt en zijn luier hadden gewisseld bleef hij nog steeds huilen. Geen koorts of andere dingen die we de schuld konden geven helaas. 

Dus heb ik hem bij me gepakt en kon hij, toen hij zo goed als rechtop, slapen. Na een tijdje merkte ik dat zijn maagje ontspande en toen kon ik hem langzaam in een meer liggende positie brengen...

Daar ging mijn hoop om vandaag alweer thuis te zijn...
Vanochtend was hij gelukkig weer heel vrolijk. Tot hij terug kwam van het speeluurtje... hij zat in zijn bedje een beetje dwaas voor zich uit te kijken en begon een beetje te miepen.
En daarna begon hij weer te braken.


De arts is erbij komen kijken, we hebben de voeding qua snelheid gehalveerd en straks gaan we weer proberen de nieuwe bolus op oude snelheid in te zetten. Kijken wat hij dan doet.


We beginnen dus weer van voren af aan te onderzoeken en te kijken wat er gebeurt als...
De kans dat we donderdag dus al naar huis mogen wordt met de voeding kleiner.
En nu is ons errum mupke helemaal uitgeput.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten