zondag 6 oktober 2013

Een druk weekend

Afgelopen weekend hadden we veel gepland. Papa en mama moesten nieuwe kleren hebben en de kindjes hadden nieuwe schoenen enzo nodig. Zaterdag zijn we dus lekker met z'n allen naar de outlet in Roermond geweest. Eerst tante Glenn op haar werk bezoeken en daarna shoppen. En omdat we op zaterdag niet alles konden halen/vinden zijn we op zondag ook nog naar Maastricht moeten gaan. Maar iedereen is voorzien.

Ik heb een nieuwe jumpsuit, papa heeft 2 pakken en wat overhemden, mama heeft een nieuwe jurk, rok, truitje en schoenen, en Thessa, Joshua & Collin hebben nieuwe schoenen (met lichtjes!) en nog wat kleertjes van lego-wear.



Dus al met al was het wel gezellig.


Alleen ging het met mij niet zo heel goed. Vrijdag had ik al 1x hier in het ziekenhuis gespuugd en thuis ook nog een keer. Zaterdag had ik 3x gespuugd en vandaag al zeker 4x. Maar dat zal ermee te maken hebben dat ik nu nog geen medicijnen mag.


Ook heb ik 's nachts veel gehuild, maar dat heeft volgens mama ook met de medicijnen te maken.



Nu dus maar wachten tot het onderzoek snel geweest is.




Ohja, we zijn vrijdag ook al eens bij Zigzag geweest om te kijken hoe het daar was, maar ik vond het heel erg leuk. Nu hopen papa en mama dat het allemaal goed gaat met de indicatie en dat het niet te duur is zodat ik daar naartoe kan gaan.



Spannend!!! :D




Zo, nu ga ik verder slapen.





Dikke boks!


Domenic




Geen opmerkingen:

Een reactie posten