vrijdag 25 oktober 2013

Ik sta ingepland!

Gisteren heeft mama telefoon gekregen van het ziekenhuis. Volgende week woensdag wordt ik weer opgenomen en donderdag gaan ze opereren!!!!! Dus gelukkig hoeven we niet meer zo lang te wachten op de operatie.

Verder ben ik nog steeds erg vrolijk en helaas braak ik wel steeds weer. Maar de diëtiste heeft gezegd dat het voor een week niet zou erg is. Ze moet wel gaan bellen als ik weer veel afval of als zij zich zorgen maakt, maar veel zullen ze in die laatste week niet kunnen doen. Dus nog even afwachten.



Dan heb ik ook nog een verzoekje.

Zouden jullie (als je dat nog niet hebt gedaan) willen stemmen op mij als bofkontje van het jaar? En het zou ook heel fijn zijn als jullie de link willen delen met vrienden/bekenden/social media

Ik sta op dit moment op de 9e plaats en stemmen kan nog 17 dagen!


Alvast bedankt!
Domenic





Geen opmerkingen:

Een reactie posten