dinsdag 22 oktober 2013

Voor het eerst naar "school"

Zo, de afgelopen dagen was het erg rustig hier. Papa en mama moesten weer even wennen dat we weer allemaal thuis waren.

Daarnaast ben ik nog altijd niet helemaal beter want ik ben weer aan het braken.

Mama heeft gisteren dus weer even met de MDL-arts gebeld en zij heeft gezegd dat ik nu weer de hele dag voeding moet krijgen.


Verder ben ik wel vrolijk hoor, alleen slaap ik veel en heb ik (als ik moet liggen) veel pijn waar de melk weer naar boven wil komen.


Gisteren zijn we bij een vriendje op bezoek geweest. Dat vond ik heel gezellig. Hij is namelijk jarig geweest toen ik in het ziekenhuis lag dus kwamen we dat even "inhalen". ;)



En vandaag is de grote dag. Ik mag voor het eerst naar "school". Thessa en Joshua hadden vandaag vrij (studiedag) dus iedereen, behalve papa want die was al naar het werk, is meegekomen om mij naar Zigzag te brengen.



Mama is de hele tijd bij mij op de babykamer geweest en Thessa, Joshua en Collin mochten even spelen op de peutergroep. Alles is een beetje uitgelegd geworden en toen mocht ik op een grote bank gaan zitten in een speciaal kinderstoeltje en toen ging ik aan tafel spelen. Dat vond ik heel erg leuk. Ook de andere kindjes vind ik erg interessant.



Na een tijdje gingen mama enzo weer naar huis toe en vanavond mogen ze mij weer komen ophalen.


Mama gaat vanavond nog wel even opschrijven hoe ik het gehad heb.



Boks!

Domenic




Geen opmerkingen:

Een reactie posten